marți, 28 februarie 2017

Februarie în imagini

Luna aceasta am fost prietenă cu acul...am început şi am terminat o cămăşuţă pentru un prichindel drag mie. Mulţumesc lui Dumnezeu că am fost sănătoşi şi am putut lucra.
Restul au fost treburi normale fără prea mare bătaie de cap.

Cel mai rău a fost că s-au stricat laptopurile şi nu am mai putut posta pe blog....sper să recuperez. Dar a fost şi o parte bună că nu am pierdut timpul pe net. De pe telefon nu prea obişnuiesc să intru pe net, decât pentru reţete şi rapid pe FB dacă e necesar. 


Sper că aţi avut un februarie frumos...deşi a fost maroniu şi gri...sper că l-aţi colorat voi.

Cu drag, Ramona M...

2 comentarii:

  1. Cred ca a fost foarte buna painica :) arata super bine. O primavara frumoasa si de ce nu creativa, chiar te pricepi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost...imediat s-a terminat! Mulţumesc.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...