luni, 2 ianuarie 2017

Zi frumoasă...amintiri din vară 1

Cu drag mă gândesc la zilele frumoase ale verii trecute....deşi nu am prea putut eu să fac ce mi-am propus datorită mezinei noastre.
Totuşi au fost şi dimineţi când m-am trezit foarte devreme pentru a-mi relaxa mintea şi sufletul. Şi cu ce aş fi putut să o fac decât cu acul şi ghergheful.




Lumina zorilor...pentru suflete obosite. Face minuni...vă spun sincer.


....şi cu Sfânta Scriptură...cuvântul Domnului să curgă în sufletul rănit pentru a-l vindeca...pentru a-l lumina...cu lumina Lui cea sfântă.



Recolta de morcovi aşteaptă cuminţică ca cei trei iepuraşi ai mei să se trezească să îi ronţăie la micul dejun....delicioşi şi dulci.


Voi ce amintiri din vară aveţi?

3 comentarii:

  1. frumoase fotografii-amintiri ! s-a dus vara trecută... aştept, cu drag, vara viitoare !!!
    să fim sănătoşi cu toţii !

    RăspundețiȘtergere
  2. OOO, şi eu aştept căldura!!! Cam multă iarnă, dar de, Dumnezeu ştie el ce e mai bine pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos este la voi! Îmi place mult și fata de masa roșie! :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...