duminică, 1 ianuarie 2017

Cuvântul anului 2017




sursa Eva Harta


Dacă pentru 2016 alegeam cuvântul RĂBDARE, pot spune că  am evoluat destul de mult. M-am străduit foarte mult să-i înţeleg pe cei din jur...unde am înţeles am acţionat în consecinţă...dar unde nu am putut înţelege, m-am retras în colţişorul meu şi mi-am văzut de ale mele. Mi s-a părut cea mai înţeleaptă decizie.

Pentru anul 2017 aleg RUGĂCIUNE ... îmi doresc acea dulceaţă a rugăciunii...să culeg roade dulci şi aromate. Să nu mă opresc...nimic să nu mă oprească.


"Doamne, deschide ochii sufletului meu, precum ai deschis ochii celui orb din naştere, ca să te cunosc pe Tine şi să Te urmez pe calea cea strâmtă care duce la Împărăţia Cerurilor."
(Marcu 10, 46-52)

"Doamne, vindecă rănile sângerânde ale sufletului meu, precum ai vindecat pe cea cu scurgerea de sânge care s-a atins de poala hainei Tale şi măreşte credinţa mea, ca atunci când mă voi atinge şi eu de Tine prin împărtăşirea cu Sfintele Tale Taine, să cred cu toată fiinţa mea că mă voi vindeca şi să mă vindec."
(Matei 9, 20-22)

Tot ce îmi doresc de la acest an, e să ne dea Dumnezeu ce ştie el că avem nevoie.

 Îi mulţumim Irinei pentru găzduire!

Vă doresc un an plin de realizări folositoare! 
La mulţi ani!
Cu mult drag, RamonaM


3 comentarii:

  1. La mulţi ani !!! Multă sănătate şi doar bucurie în suflet !
    cât de plăcută sufletului este rugăciunea ! apoi, să ai spor în toate cele dorite !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...