marți, 3 ianuarie 2017

Călătorii...amintiri din vară 2

Chiar dacă vara a trecut noi ne aducem aminte cu drag de călătoriile noastre.
Horezu
Am văzut cum se fac oalele. Trebuie să avem mare grijă ce cumpărăm de la comercianţi...multe produse sunt chiciuri din Bulgaria şi China.


Satul Olari este plin de meşteri populari ce produc ei oalele şi strachinele, iar preţurile sunt în limita bunului simţ. 


Îmi place să le obişnuiesc cu frumosul nostru tradiţional şi mai ales cu toate cuvintele noastre vechi pentru diferite lucruri care ne înconjoară. 


Dino Park Râşnov
Fetele au fost foarte încântate de tot ce au văzut...nu am insistat cu noţiuni compliate. Pentru mine e suficient că ştiu să diferenţieze dinozaurii ierbivori de cei carnivori, pentru ce le sunt de folos coarnele, ţepii şi formaţiunile de pe corp.



Vă recomand să mergeţi în zi de săptămână, altfel trebuie să faceţi faţă aglomeraţiei şi statului la coadă.


Un comentariu:

  1. Amintiri frumoase care va vor hrani sufletul nu pana vara viitoare ci toata viata..\
    Am fost si noi la Rasnov toamna trecuta dar nu am intrat la Diono...cred ca nu a vrut sotul meu...:))
    Un an plin de bucurie sa aveti...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...