duminică, 13 noiembrie 2016

Zi de duminică


Cum nu urmăresc televiziunea şi nici ştirile, iarna a venit şi m-a găsit nepregătită... Aşa bucurie mi-a dat prima zăpadă...dar de simţit au simţit-o fetele în curte ... în 5 min au fost îmbrăcate şi au ieşit din casă... dulce copilărie.

Totul e numai zăpadă... şi multă, nu este o imitaţie de ninsoare. Venirea zăpezii coincide şi cu decizia mea de nu mai alega... de a încetini ritmul şi de a mă bucura de lucrurile cu adevărat importante. Liniştea căminului, o lumânare aprinsă... cântări înălţătoare... miros de prăjituri...mmm, ce bine sună, nu?


Vreau ca fetele să se bucure cât mai mult de mine, de noi... Vreau liniştea căminului nostru; din acest motiv voi petrece mult timp în casă. Totuşi îmi voi lua şi momentele mele de respiro... voi căuta să mă întăresc duhovniceşte.


Cum? Voi vorbi cu Dumnezeu... rugăciunea este discuţia noastră cu El. Atât de mult îmi doresc să pot să ies din starea de lenevie...

Să ne ajute Dumnezeu...

7 comentarii:

  1. frumos peisaj !
    deja parcă scrii gândindu-te la vremea plăcută a colindelor !
    de ce să nu te bucuri, copilăreşte, de zăpada frumoasă ca-n poveşti de pe la voi ?
    pe la noi a fost doar vântul puternic şi atât de furios că voia să ne ia gardul !!!
    încolo, frig uscat "
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca Iarna se instaleaza binisor prin tara...la noi inca e zapada...si frig...brrrr! Sanatate pentru toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa ai parte de tot ceea ce iti propui..de liniste si iubire in caminul tau..
    Ce frumos ca ninge..ce bucurie pentru copii..dar si pentru oamenii mari.
    Nu stiu cum...pur si simplu ne simtim mai curati inconjurati de atata alb...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta, Alexandra! Numai bine si la voi!

      Ștergere
  4. La voi chiar e ca în povești când ninge :) noi doar înghețăm de frig în fiecare dimineață în drum spre grădiniță :) Dea Domnul să îți izbutească planurile! Zi senină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, dragutelor....da, este o zonă foarte frumoasă...noi si acum avem yapada si friggggg. Doamne ajuta!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...