duminică, 20 noiembrie 2016

Zi de duminică

Toată ziua au ciripit în jurul meu. Trei păsărele ce nu au odihnă. A patra mai cade la datorie. Cum să nu fii fericit? Dumnezeu îţi binecuvânteză viaţa ... trebuie să mulţumeşti.
Nu, nu e uşor deloc...eu una nu cred când aud că e uşor cu mulţi copii. Frumos, da! Dar nu uşor.

Dumnezeu ne oferă şi suportul necesar pentru a merge mai departe; întâlnim oameni prin care El lucrează...pe toate le rânduieşte.


Teama de a nu avea copii nu e de la Dumnezeu....e voia noastră, noi vom răspunde pentru deciziile luate. De multe ori dăm seama aici pe pământ pentru voia noastră pe care o susţinem sus şi tare..."ne trebuie casă", "nu am serviciu stabil", "vreau carieră prima dată"... dar odată ce ni se întâmplă ceva rău, nu ne gândim că noi am făcut ce am vrut noi...ne gândim cum de îngăduie Dumnezeu aşa ceva...că doar noi suntem buni, nu am greşit cu nimic nimănui....totuşi voia noastră am făcut...


Facă-se voia Ta, Doamne...


Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...