duminică, 27 noiembrie 2016

Semn de carte cusut cu motive tradiţionale

Cu mult drag am cusut acest semn de carte pentru o persoana deosebită...deşi nu o cunosc faţă în faţă, vocea ei îmi spune multe.
Mă bucur ca un copil când apuc să cos câte ceva...este dragostea mea...deşi acest blog l-am început cu vise mari şi cu drag pentru portul popular, nu aveam de unde să ştiu că voi avea 4 fetiţe care îmi vor ocupa tot timpul.



Totuşi mai reuşesc printre picături.
 Modelul este din cartea Cusături Artizanale din Transilvania de L. G. Ţichindeleanu




Inscriu bucuria mea din această lună la Bucurii de noiembrie....
Zi binecuvântată vă doresc!

12 comentarii:

  1. Imi era dor de lucrusoarele cusute!! E atata liniste si pace in ele.

    4 e un numar magic <3 - va imbratisez cu mult drag si bucurie :*!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!! Si mie si chiar aduc liniste si pace atunci cand le cosi. Pupici

      Ștergere
  2. ce frumos model ai cusut ! felicitări !
    vă doresc, cu drag, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-mi place!!! si mi se pare ca merge perfect de 1 decembrie.
    e un cadou perfect!!! merci de inspiratie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar pana de 1 decembrie trebuia sa ajunga. Cu drag!

      Ștergere
  4. Foarte frumos semnul de carte, si plin de semnificatii. iti urez sa ai timp liber si tinhit ca sa poti sa te ocupi mai mult de hobby-ul tau. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! Asa sa fie...cum o fi va fi bine! Ganduri bune!

      Ștergere
  5. Imi place enorm tabloul cu el si ea! Imi place si semnul de carte! Toate sunt impecabil realizate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! Sarbatori cu pace si lumina iti doresc!

      Ștergere
  6. 4 fetite? Ce binecuvântare!!! :)ești o mama foarte bogata!!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...