duminică, 6 noiembrie 2016

De-ale toamnei

O toamnă luminoasă şi bogată...nu neaparat material cât sufleteşte. Adun tot ce cred că poate să-mi îmbogăţească sufletul. Fac curat în suflet şi alung toate fantomele şi păianjenii din colţurile întunecoase.


Avem dreptul să ne ferim sufletul de toate acele persoane care îţi aduc gânduri urâte...care îţi dau stări depresive în urma întâlnirii cu ele...am acest drept să mă apăr. Îmi lustruiesc sufletul.


Îl îmbogăţesc cu sentimente frumoase culese din locuri pline de încărcătură duhovnicească. Îl împodobesc cu feţe dragi, cu zâmbete senine şi mai ales sincere.


Mă înfrupt din Trupul Tău Doamne....mă adăp din Sfântul Tău Sânge...deşi cu nevrednicie...totuşi cu nădejdea că nu mă vei pierde, că  Te Vei îndura de mine.


Raze de soare adun zi  de zi în suflet pentru zile friguroase şi îngheţate.


Încerc să mă feresc de tot ce-i toxic pentru suflet...dar tot cad, încă nu ştiu să aleg binele de rău. Luminează-mă tu Doamne!!!


Totuşi, trebuie să avem îngăduinţă pentru neputinţele oamenilor...aşa ne învaţă Pr. Arsenie Boca... am hotărât să mă rog pentru ei în puţina mea rugăciune dar să stau departe...şi Dumnezeu va lucra în sufletul lor cum va şti mai bine.




Mulţumim îndeajuns pentru ce primim?  Să ne străduim...fiecare după putinţa lui. 


Zi binecuvântată...

4 comentarii:

  1. Imbratisari cu drag!! :)
    cata frumusete in aceste fotografii! Si ce cuvinte ca o mangaiere. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase fotografii !
    o mulţime de gânduri !
    este bine despre tot ceea ce ai scris dar nu uita, dăruind vom primi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!!! Dăruim, dăruim multe...dar avem nevoie şi de linişte...asta caut! Binecuvântări!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...