joi, 1 septembrie 2016

Florile verii

O primă zi de toamnă frumoasă şi călduroasă.
Am petrecut minunat alături de puişorii mei. Am făcut poze, am mâncat îngheţată, ne-am plimbat şi am făcut lecţii.
Mezina noastră face astăzi 10 luni. Când au trecut oare? Timpul se scurge frumos pe lângă mine....chiar şi acum ... sunt gâdilată de două mogâldeţe ce nu au somn. 
Ce să mă fac cu energia asta a lor? 
Am avut o vară minunată! Evenimente frumoase am avut în familie dar şi cu prietenii, deasemenea.
Zile multe la mănăstiri sub aer curat şi cer luminos. Am vrut de fiecare dată să fur din soare, lumina; din cer, seninătatea; de la maici, răbdarea iar de la pădure, statornicia.
De fiecare dată când mă gândeam la colţişorul meu mi se făcea dor de voi. Multe aş fi avut de zis dar nu am putut...aşa, nu am o explicaţie.

Bine v-am regăsit!
Vă las mai jos florile verii, puţinele poze făcute pentru voi. Vi le dăruiesc cu mare drag!










Cu mult drag şi dor...






7 comentarii:

  1. minunate fotografii !!!
    ai avut o vară minunată ! ce poate fi mai plăcut decât să fii cu cei dragi ?!
    vă doresc, cu drag, multă, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multă sănătate din suflet vă doresc...şi mult zâmbet!

      Ștergere
  2. Ce mă bucur ca ati revenit pe blog!
    Si eu am fetița de 10 luni. Anul trecut eram îngrijorată pentru nastere si acum deja merge de- a bușilea. :)
    Numai bine si multa sănătate la toți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ne bucurăm de ochişorii lor...de fiecare moment. Şi mai ales Dumnezeu rânduieşte tot. Multe binecuvântări.

      Ștergere
  3. Câte culori, câtă bogăţie, ce linişte! Să aveţi o toamnă minunată, Ramona!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să dea Dumnezeu...sper să fie multă culoare. Multă sănătate şi dumneavoastră.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...