joi, 3 martie 2016

Zi de primăvară

Putem spune că a venit primăvara!!!
Ieri am cules câteva urzici din curte...pişcă, sunt pline de viaţă....de primăvară.
Simţi aerul dulce - răcoros de primăvară cum te pătrunde. 


Le-am aruncat într-o ciorbă de cartofi acrită cu borş...ca la mamaia la ţară. (Doar şi eu stau la ţară acum...mă rog pe lângă oraş.)


  Ador razele de soare care îmi alintă pruncul. 



De alintat îl alint şi eu, sunt topită după el. De asta îmi era dor: de mirosul de bebeluş, de gângureli, de chiote instantanee...de parcă atunci ar fi văzut strălucirea îngerului.
Cred cu desăvărşire că având un bebeluş în casă, ai şi îngeri şi multe binecuvântări. Numai să nu vrei nu le simţi.



Binecuvântări....



5 comentarii:

  1. Asa e, ultima imagine e superba!
    Urzicile sunt si la noi acasa o delicatesa, doar ca le fac piure.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!!! Am gasit putine....si eu le ador piure.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un mic Soare aveti in casa! Sa va traiasca si sa va bucurati de el si impreuna cu el!
    Zile pline senin si zambete!

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe poze!
    O sa ies si eu dupa urzici, e momentul..

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...