joi, 4 februarie 2016

Proiect finalizat

Am terminat acest proiect început din octombrie...cu greu, ştiu, dar mulţumesc lui Dumnezeu că l-am dus la bun sfârşit.
Banda va fi aplicată pe două rochiţe, mamă şi fiică....are 98 cm şi e cusut pe etamină deasă.




Datorită mutatului nu găsesc cartea să specific de unde am luat modelul...dar voi reveni. L-am scos pe hârtie să-mi fie mai uşor să-l învăţ la început.



Vă place? Tare îmi doresc şi pentru mine o rochiţă stilizată cu model aplicat...poate reuşesc cândva.


Cu drag,

11 comentarii:

  1. Migălos, dar frumos, mai ales că e făcut printre picături. Să vă fie de folos şi să pui fotografii şi cu ea aplicată.
    Zi binecuvântată să fie la voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb! Chiar e incantatoare ideea de a aplica cusaturi de mana pe obiecte de imbracaminte, altele decat iile. Poate ca asa vom readuce lucrul de mana in viata noastra, ca tare buna indeletnicire mai este.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazt si bucati din cusaturi vechi de la bunici puse pe fuste sau bluze...arata foarte biine.

      Ștergere
  3. Mie imi place foarte mult :) Bravo, e asa de delicata

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult banda si cred ca rochitele vor iesi foarte frumoase impodobite cu aceasta lucratura frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! Abia astept sa vad fotografii si cu rochiile.

    Imi place si mie sa cos, deocamdata am inceput cu lucruri micute...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Iulia...spor la lucruri si mai mari...

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...