luni, 29 februarie 2016

Mozaicul lunii februarie 2016

Am avut o lună liniştită, fără evenimente deosebite. Fotografiile sunt făcute de fetele noastre. Le-am dat un aparat de fotografiat mai vechi...bătrânelul nostru aparat. Tare mult le place să facă poze, acum vom vedea care din ele va rămâne cu acest hobby. Am încercat să mă ocup de ele...să fac activităţi...am făcut cât s-a putut.
Curtea prinde viaţă, mai ales când ies fetele la joacă şi se aud clinchetele lor.
Căţelul nostru, Blechi, nu este deranjat de ele deloc.
Ce vedeti în poză este ferma lor de animale făcută din cuburi.




Mulţumim Irina pentru colecţie.

6 comentarii:

  1. Senin, copilăresc, liniştit şi plin de speranţă, aşa e mozaicul tău.
    Săptămână cu spor în cele bune să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E facut de copii!!!! Doamne ajuta tuturor!

      Ștergere
  2. O primavara frumoasa si plina de bucurii, veselie si rasete va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim...multe îmbrăţişări!!!

      Ștergere
    2. Mulţumim...multe îmbrăţişări!!!

      Ștergere
  3. Lumea prin lentila copiilor!!! Superb!!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...