miercuri, 6 ianuarie 2016

Cuvântul anului 2016

Anul trecut alegeam cuvântul Iubire....si a iesit un bebe...hi, hi, hi...


Adevărul este că am muncit mult pentru a iubi pe cei din jur şi să-i accept aşa cum sunt....multă muncă de lămurire cu mine însămi.

Pentru 2016 îmi aleg, fără să mă gândesc prea mult....RĂBDARE.
Sunt multe momente când îmi pierd răbdarea, mă enervez şi fac lucruri ce nu ar trebui făcute. La asta trebuie să lucrez fără încetare. Copiii trebuie să mă vadă zâmbitoare şi binevoitoare mereu; chiar nu vreau să cunoască nedreptatea şi răutatea de acum. Să fie vesele şi fericite mereu. Cu toate astea ştiu că există şi oameni răi, le explic mereu cum să se poarte cu cei străini. Dar acesta este un alt subiect.
Mă interesează mult ca în casă să fie o atmosferă caldă şi iubitoare, atât pentru ele cât şi pentru noi părinţii. Iar pentru asta cine altcineva ar fi mai potrivit să lupte decât mama. Ea trebuie să lupte pentru multe, să fie peste tot şi oriunde, chiar dacă de multe ori nu se vede, ea trebuie să fie ACOLO pentru toţi.
Este un cuvât magic în situaţia noastră cu 4 fetiţe cucuiete... am nevoie de:
  • răbdare să-mi cresc copiii în linişte şi dragoste;
  • răbdare să-i înţeleg pe cei din jur;
  • răbdare să-i iubesc;
  • răbdare să-i ajut pe cei ce a nevoie;
  • răbdare să-mi termin proiectele începute;
  • răbdare să fiu acolo unde trebuie...

Pentru a mă convinge trebuie să-l ascult la nesfârşit pe Părintele Cleopa.


De 5 zile mă chinui să postez, deci răbdare şi cu lipsa timpului liber...să le iau pe toate aşa cum vin.

Mulţumim Irinei pentru provocare.









17 comentarii:

  1. Ai o familie foarte frumoasa Ramona! Felicitari! Iti doresc un an cu sanate, bucurii si rabdarea de care ai nevoie pentru a fi asa cum visezi tu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Dana, Multe realizări şi ţie în noul an.

      Ștergere
  2. Oare asta o fi secretul sa vina un bebe si in casuta noastra?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, incearca...lasa-te purtata de iubire!

      Ștergere
  3. Ce cuvant frumos!!!Asa e, cu rabdarea treci marea...si furtuna ...si orice e greu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Off, asta îmi lipsește si mie cel mai mult...rabdarea.
    A doua fetita a noastră e doar cu cateva zile mai mare decât Casiana si parca ma descurc din ce in ce mai greu in rolul de mama. Tot pun pe seama oboselii faptul ca îmi ies din fire de zeci de ori într-o zi, dar nu stiu daca doar asta e.
    Un an nou cu bucurii va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa ne gasim forte in noi insine, altfel nu facem fata....sa ne bucuram de lucrurile care ne provoaca relaxare (o cafea, lucru de mana, o raza de soare, picuri de ploaie...) Multa rabdare iti doresc si tie.

      Ștergere
  5. Potrivită alegere! Cu toții avem nevoi de mai multă răbdare! Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc...la fel şi ţie! Un an cu bucurii să ai!

      Ștergere
  6. La multi ani binecuvantati! :) Trebuie sa aleg si eu cuvantul tau de anul trecut! hi hi hi! :) cu mult drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari!!! Sa creasca sanatoasa si voioasa! Sa te ajute Doamne sa dobandesti rabdarea! Si la mine e o mare provocare, cu a treia fata foarte aproape :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, ce mare bucurie!!!! Deja devine mai usor... numai rabdar si sanatat sa avem... Multi ani fericiti!

      Ștergere
  8. Draga Ramona eu iti doresc ca in acest an sa fi asa cum iti doresti...sa ai rabdare si sa iubesti..sa fi iubita la randul tau...
    un an plin de dragoste sa ai..

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa fotografia cu fetele:) Sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Răbdare! Da....Avem nevoie de ea în formarea copiilor. Doamne ajuta-ne!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...