marți, 29 decembrie 2015

Sticle decorate pentru Craciun

Anul acesta doar atât am reuşit să fac pentru Crăciun.
Sunt simplu de făcut, cu bucăţi de materiale de prin casă. Mai nou m-am îndrăgostit de burlap. Am folosit aţa...din copilărie îmi aduc aminte că îi spuneau bunicii iută....aţă de iută, saci de iută. Oricum densitatea pânzei diferă. 
Burla - pânză groasă de sac
Pe internet am găsit în grabă un link pânză de iută.


Pot spune cu bucurie că ne-am mutat la casă şi încercăm să ne obişnuim, mai mult eu, decât toţi ceilalţi. Oricum a fost foarte greu în timpul mutării cu mine abia născută şi cu multe probleme ce au  aparut după naştere.

Acum e mult mai bine... de Sf Ştefan am botezat prunca, iar acum ne pregătim de intrat în noul an.







Cu mult drag,



2 comentarii:

  1. frumoase sticluţe ! felicitări şi să fie într-un ceas bun mutarea la casă ! vă doresc un an nou plin de realizări, sănătate multă şi să vă bucuraţi de minunata fetiţă, un cadou minunat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim pentru cuvintele frumoase...mulţumesc. Un an plin de realizări să ai în tot ce-ţi doreşti.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...