luni, 16 noiembrie 2015

Cămaşă cusută


În vară am cusut o cămaşă pentru un băieţel de 1 an jumătate. Mi-a plăcut modelul, chiar este potrivit pentru băieţi. 


Modelul era tot negru, dar bobiţa am făcut-o albastră.... este din zona Clujului, cules din cartea Culegere de cusături populare Leocardia Ştefănucă




Da, am născut....pe 1 noiembrie, o fetiţă superbă...refacerea mea a durat destul, faţă de celelalte naşteri, dar acum cred că sunt mult mai bine, cu ajutorul Domnului.

Vă doresc un post cu folos duhovnicesc...să aveţi bătălii câştigate împotriva patimilor cu care vă doriţi a vă lupta. Să ajungem cu toţii, cu voia Domnului, să ne bucurăm de lumina Craciunului.


 Cu mult drag,



15 comentarii:

  1. Felicitari Ramona, sanatate fetitei si tie, Maicuta Domnului sa va ocroteasca si sa va ajute sa cresteti mari si sanatoase.
    Imi place mult camasuta, as vrea sa cos si eu doua camasute de 7 si 8 anisori de baietei dar nustiu cum sa croiesc camasa caci la brodat ma pricep cit de cit. Cind ai timp ai putea sa imi sugerezi si mie cum pot sa o fac?
    Pace si Bucurie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Taniuşa, dacă vrei o cămaşă ca asta....nu e tip ie...poti merge la o croitoreasa si iti face tiparul, iti surfileaza bucatile, tu le iei, le cosi, apoi i le duci inapoi si ti le coase. Eu asa am facut...mi+a cerut 15 lei pe ce a facut ea.
      Daca vrei tip ie cauta o femeie batrana care a mai croit sau tipare de pe net. Acum am inceputa o ie pt una din fetele mele, pt tipar m-am dus la o femeie priceputa, mi-a taiat bucatile si acum le cos.
      Daca nu gasesti tipare sa-mi spui si iti trimit.
      Ganduri bune si imbratisari.

      Ștergere
  2. Draga mea, ce dor imi era de tine! Nici prin gind nu mi-a trecut ca esti insarcinata! Sanatate multa va doresc la amindoua. Maica Domnului sa va ocroteasca!

    Cum o cheama pe micuta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Calde îmbrăţişări! Casiana, aşa au decis surioarele mai mari. A fost o perioadă mai grea şi pe internet mai puţin. Tu eşti bine?

      Ștergere
  3. Felicitari! O mare surpriza! Sa-ti traiasca si sa fiti sanatoase amandoua!
    Camasuta este superba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Cristina ...si voi sa fiti sanatoase!

      Ștergere
  4. Felicitari pentru bebe Casiana! Frumos nume au ales surioarele!

    Cat despre croit si cusut ii/camasi, va recomand blogul http://semne-cusute.blogspot.be/, dar e si un grup pe facebook cu acelasi nume, unde sunt peste 10 mii de romance de prin toata lumea, ce cos ii. Veti gasi acolo cusaturi vechi, carti, croieli, pasi, asa cum faceau femile de alta data: simplu si practic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, le stiu, dar curajul de inceput lipsea....Eu una sunt practica, daca nu vad pe cineva facand nu mi se pune pe creier...aveam multe materiale, dar imi era frica sa bag foarfeca in ele. Acum gata, am curaj.

      Ștergere
    2. Da, asa e, cand ai si cu cine sa te indemni si sa te inspiri merge cusutul mai bine.
      Eu nu am mai cusut x-uri de la gradinita :) asa ca...am facut niste probe dupa capul meu, apoi am dat pe meil o poza si o prietena din Spania mi-a redesenat cu sageti pe unde sa merg cu firul atei, cum sa tin firul, etc. iar probe etc.
      Pentru croit ia, de pe facebook, cu grupul (unde sunt poze si povestesc atatea doamne - ba sunt si ceva domni ce cos!!! ) am zis...no, ca nu e greu, iau si rup panza! nici foarfec nu e nevoie :)

      Ștergere
  5. Frumoasa camasuta!Bravo!
    Sa va traiasca bebita si multa santate tie,ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce binecuvantare, Ramona! Sa iti traiasca si sa fiti sanatosi cu totii!
    Felicitari pentru camasuta, e foarte delicata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai...cat de frumooos.
    Sa fie sanatoasa micuta ta si voi toti alaturi de ea...Sa fiti fericiti si sanatosi...ce dar frumos ai primit de Sarbatori..
    Calde imbratisari...

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari!!!!! arata minunat!!!!!!!!!!! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  9. E superba camasuta! Atat de finuta, iar modelasul ce l-ai ales se potriveste de minune, simplu si frumos!

    Felicitari pentru fetita cea mica!

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc tuturor pentru aprecieri si ganduri frumoase...Cea mică tot creşte...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...