duminică, 15 martie 2015

Sufleţel de primăvară


Multe daruri şi binecuvântări primim de la Dumnezeu, zi de zi.....dar unele sunt mai mari decât toate altele. Mă gândesc că sănătatea şi copiii sunt pe primele locuri.....iar ca o cunună pentru toată viaţa este mântuirea, spre care tindem toţi creştinii.

Am primit şi noi un mic sufleţel, la mine în burtică....sperăm să crescă şi să se bucure de Sf. Botez. Vă rog să ne purtaţi şi pe noi în rugăciune, să fie totul bine.
 Păi da, asta era vestea mea cea mare!

Nu demult am citit o carte tare frumoasă. O recomand din suflet. Eu nu am putut să o las din mână până nu am terminat-o. Nu o să vă povestesc firul poveştii, las doar un fragment, deloc reprezentativ.

Dacă nu o să vă placă să îmi spuneţi.
Sfântul de Maria Pastourmadzis


"--  Nu! s-a mâniat Sfântul.  Aceasta o face din proprie iniţiativă! Fără să-l fi pus cineva! Freacă podelele, curăţă toaletele, face tot felul de munci grele, face tot ce este dezgustător, pentru a se smeri pe sine.Aşa se simte, că este mai prejos decât toţi şi vrea pe toţi să-i slujescă, pentru a se mântui. Astfel este pocăinţa profundă, adevărată pentru un păcat atât de înfricoşător."


                                                                                      Cu mult drag!

14 comentarii:

  1. Cu Doamne ajuta draguto! :) Ce veste minunata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta, macar asa sa ajunga vestea la tine.

      Ștergere
  2. Ce veste minunata draga mea!!
    Sa fiti sanatosi si sa va iubiti mereu!
    Cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Rux, sanatate asta sper sa avem pana la final. sa fie el bine.

      Ștergere
  3. Ramona, ce veste frumoasă!
    Să ai sarcină uşoară şi prunc sănătos! Te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne ajuta! Sa fiti sanatosi si voiosi! Ce bucurie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim, Mariana si Ligia, sa fie, Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. OOOOOO ce minunat! Doamne ajuta!!!!!!!!!!! Sarcina si nastere usoara!!!!!!!!!!
    Cat despre carte este exact cum ai spus: nu o poti lasa din mana! Mi-a placut enorm! Sa-i spun o poveste despre smerenie si dragoste?
    cu mare drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ....si despre lepadarea de sine! Este minunata!

      Ștergere
  8. Cristos a înviat !
    o veste minunată - cu drag, vă doresc multă, multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am sa caut și eu cartea!:) ce blog frumos ai!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...