luni, 2 martie 2015

Mozaicul lunii februarie

Mulţumim Irina pentru colecţie. Am întârziat luna aceasta.

Ce să zic...o lună grea cu mult de muncă! 
Am terminat comanda de 150 de invitaţii de nuntă (aici) , terminat şi mărţişoarele (aici)...sper să le şi terminăm de vândut.

Am călătorit la Bâlea Lac, să vedem hotelul de gheaţă...pentru fete castelul de gheaţă al Elsei din Frozen, unde ne-am distrat pe cinste. Doar ccă am aşteptat destul de mult cabina să urcăm şi să coborâm, în rest peisaj de vis.


Trandafirul este în gheaţă pus. 

Ne-am bucătărit cu multe bunătăţi, mulţumim lui Dumnezeu pentru tot, asta înainte de a intra în post: tiramisu, brioşe cu ciocolată şi afine, ciorbă falsă de burtă (pe care o ador) şi sincer nu îmi mai aduc aminte ce am mai gătit.

Mai mult, bucurie! Avem şi o veste...dar asta mai peste câteva zile!


                                                                                       Cu drag...

4 comentarii:

  1. Ce frumos la voi! Asteptam vestea:) sigur e de bine! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmmm briosele voastre ma ispiteeesc tare de tot
    O primavara frumoasa sa ai draga mea...Flori,dragoste si bucurie sa iti aduca noul anotimp

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...