sâmbătă, 21 februarie 2015

Invitaţii de nuntă, cusute şi pictate

Am lipsit de pe aici, dar cu un scop anume....am tot lucrat la invitaţii de nuntă pentru oameni dragi nouă. 
Totul a fost discutat în amănunt cu mireasa, ea a ajuns la această formă finală. O mică cărticică, cu trei pagini, plus coperţi.
Muncă mult, fiecare pagină pictată, apoi cusute. La final vom adăuga un fluturaş pe copertă ce zboară spre înălţimi.

Prima copertă:


Pagina a treia cu citatul ales de ei:


Prima pagină, cu povestea scrisă de mireasă:


Cusătura detaliu:


Pe pagina a doua sunt datele personale  care evident, nu au ce căuta aici.

Ce ziceţi, cum au ieşit?


                                                                                                                    Cu mult drag... 

10 comentarii:

  1. minunată idee şi realizare !
    felicitări pentru muncă !
    mult succes mai departe !
    îţi doresc, cu drag, o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Simple si frumoase,asa cum ar trebui sa fie! O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de frumos! si ce idee frumoasa pentru nunta! felicitari!
    cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Dana si Ioana.....Ideea a fost a miresei, am conturat-o impreuna. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbe,unicat,personalizate si ORIGINALE.Imi place idee pe care ati avut-o si proiectul a iesit deosebit....Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As'noapte am terminat, gata! Azi am trimis coletul. Urmeaza cartea de oaspeti, plicurile de bani si nr de masa. Multumesc!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...