sâmbătă, 28 februarie 2015

Fotografia preferată - februarie


Un cuvânt cules din Revista Lumea Credinţei, oct 2009, pg 61

"Altă dată l-a aflat (avva Ioan Şova) cu capul înfăşurat în în nişte cârpe şi l-a întrebat ce-a păţit. Eeh! Capul face, capul trage! Ce să păţesc? M-a tras curentul cât n-am fost atent la Dumnezeu."

Aşa mi-a plăcut, dulce credinţă!



Vă invit să vă alegeţi fotografia preferată din această lună, pe care Dumnezeu ne-a rânduit să o ducem până la capăt. Numai bine.




Cu mult drag....

3 comentarii:

  1. Ce coltisor colorat ai acolo! Imi place mult cum ai acoperit ghivecele cu sac, am sa-ti fur si eu ideea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu drag! Eu il ador, imi aduce zambetul pe buze de fiecare data cand intru in bucatarie.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...