sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Reciclare şi organizare

După cum spuneam aici, am simplificat colţul fetelor....asta era anul trecut... Anul acesta am simplificat lucrurile mele....mereu căutam de nebună peste tot o pamblică sau o aţă anume.
Am tot strâns cutii de pantofi de diferite mărimi, nu le-am mai decorat pentru că oricum sunt lucioase şi colorate...le-am catalogat pe fiecare şi....Gata....vedeţi ce a ieşit.


Mie aşa mult îmi plac cutiile....nu arunc nici una. Le găsesc mereu o utilitate pe termen lunggggg.


Acesta este locul cu materiale pentru activităţile cu fetele noastre şi nu numai.


 Vreau să mă alătur fetelor de pe Provocări Verzi ...au în această lună o temă frumoasă...Organizarea.

Eu aşa sunt de mulţumită de cutiile mele.....
Şi mai mult...în bucătărie mi-am pus un avizier pe care am pus o foaie cu calendarul lunii....în fiecare zi îmi notez tot ce am de făcut. Este foarte util atât mie cât şi soţului.

Gata cu UITAREA!!!!!!!

11 comentarii:

  1. Ce de comori ai tu acolo :) Si eu folosesc cutiile de la papuci,chiar cei din familie mi le tin ca stiu ca eu le gasesc folosinta repede.Mult spor in toate draguto :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    Daca detineti un cont Facebook, va invit sa vizitati pagina copiilor creativi :) organizam un concurs si mi.ar placea sa vad o lucrare "cusuta" inscrisa :)
    Apropo de cutii, sunt foarte animate :)
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1558195424423160&id=1519008811675155&fs=5&ref=bookmark

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim de invitatie....speram sa o onoram.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am doua cutii de pantofi transformate in cutii cu mici comori - scrisori:D. In rest am incaltamintea in cutii - chiar in cutiile originale in unele cazuri. Eu mi-am organizat-o intr-o etajera pe balcon si sta foarte bine in cutii.
    Dar in general imi place sa pastrez cutiile si sa le transform sau sa le folosesc pentru a sorta si depozita diverse materiale de creatie. Sunt extrem de bune pentru a folosi spatiul de depozitare la maxim :D

    Ma bucur ca ni te-ai alaturat si imi place foarte foarte tare cum te-ai organizat! Spor la creat - sa te rasfeti anul acesta din plin cu lucrul de mana:)
    Bafta!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-una din cutii am poze vechi de familie,.alea mici, mici cum se faceau inainte....ce bine ar fi sa ma rasfat.....

    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu o debara micuta, dar tare imprastiata... Am sa ma inspir din postarea ta si o sa iti iau exemplul! Cutii de pantofi am si eu, dar stau goale prin balcon... Sper sa prind curaj si sa ma apuc de pus in ordine simbata ce vine. Daca nu, poate fac cite un raft pe zi, ca sa nu mi se para o corvoada... S-au adunat asa de multe. Of!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amedeya, bine ai venit in coltisoarul meu....ma bucur ca iti e de folos randuiala mea....Daca ai timp poti sa decupezi fluturi, floricele si alte figuri si sa le lipesti, vor fi mai vesele...Te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  7. Imi place la nebunie....
    Imi plac ideile ieftine si "la indemana" de organizare...le ador chiar...Mi se pare un mod minunat sa reciclezi si in acelas timp sa ai ordine in dulapuri..sa te duci oricand "la sigur" cand cauti ceva...
    Multumim pentru impartasire...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, e chiar foarte util si ....organizat!!!

      Ștergere
  8. Excelenta idee Ramona, multumesc ca mi-ai reamintit, stii de cate ori am zis sa fac ordine la materialele mele si ale fetitei si de cate ori am tot amanat operatiunea asta? Cutiutele din carton sunt ideale pentru depozitarea materialelor, pentru depozitarea jucariilor insa e nevoie de cutii muuult mai mari si mai aspectuase daca intentionam sa le tinem la vedere. Nu este necesar sa cheltuim bani pe hartie colorata, este suficienta o bucata de material imprimata, daca avem prin casa. Si desigur, cutii de carton mari si tari! Pup si spor la treaba! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. O, succes in operatiune! Eu una nu am avut timp sa mai pun materiale sau hartii. oricum sunt colorate. Jucariile le punem in cutii si le rotim la una, doua luni....Multumesc si spor si tie.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...