sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Anul 2014 in imagini...

Anul 2014 în imagini frumoase care vor rămâne mereu în sufletul meu. Un an frumos şi liniştit. Făcâd selecţia pozelor mi-am reamintit toate momentele frumoase, chiar au fost multe şi le-am trăit din plin. Cred că am o explicaţie, fetele au crescut şi am putut călători mai mult sau dacă nu am plecat, am făcut multe activităţi în jurul nostru.
Oricum tot timpul l-am dedicat lor...timpul liber.

Pot spune că la partea cu lucrul meu, pasiunea mea...lucru de mână a avut cel mai mult de suferit. Nu am lucrat nimic....nici un lucruşor. Sper anul acesta să mă revanşez cumva. Dăcă anul trecut am avut o galerie de "creaţii", anul acesta nimic.


Ianuarie
Sf. Măn. Râmeţ

Februarie
Anul trecut a fost fără zăpadă la noi, destul de cald, chiar. Un pic la călărie.


Martie
Este una din pozele mele preferate. Şi coincidenţă chiar în martie...

Aprilie
Sf. Măn. de la Întorsura Buzăului


Mai
Sensibilitate Delicateţe Fragilitate


Iunie
Pe dealul Sf Măn. Buneşti



Iulie
Pe Piatra Mare..doar noi doi.

August
Am dormit la cort pe un deal. O încercare...anul acesta vrem să fie un obicei.


Septembrie
Fără cuvinte


Octombrie
Descoperim lumea....


Noiembrie 
La chilia Pr. Arsenie Boca de sus din munţi.

Deccembrie
Cred că a fost prima zăpadă şi ultima, chiar înfloreau copacii.

Pentru anul acesta nu mi-am propus decât să vizităm mănăstirile Nera, Oaşa şi un traseu în care să includem ctitoriile lui Sf. Constantin Brâncoveanu...atât, restul voia Domnului.
Mulţumesc Irina...pentru tot.

Vă doresc un an cu împliniri sufleteşti. 

Cu mult drag,

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca am descoperit blogul tau! Am admirat imaginile tale si fiecare spune o poveste! Superb!
    cu mult drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, te mai astept. Povestile sunt in sufletele noastre, depinde de noi cum le exteriorizam, asa cred. Cu drag.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...