sâmbătă, 4 octombrie 2014

Pace şi armonie


Îi mulţumim Irinei pentru această provocare minunată. Să aducem în căminele noastre pace şi armonie.





 Încerc mereu, mă străduiesc să ţin candela aprinsă...iar lumânările se consumă destul de mult la noi în casă. Îmi dau o stare de linişte şi relaxare. 
Am încercat să fac un aranjament de toamnă, în grabă, pe care fetele l-au devorat....dar lumânarea o aprindem.
Îmi place ca atunci când aprind o lumânare să ma gândesc la cineva şi să trimit un gând bun respectivei persoane, fie că e de aici, fie că e dusă dincolo.

Să nu mai zic cât de importantă este lumina lumânării în timpul rugăciunii...starea de bine şi de concentrare pe care ne-o dă, ne ajută să ne concentrăm în convorbirea noastră cu Dumnezeu.

Pun acest link pentru mai multe informaţii despre lumânare în tradiţia noastră ortodoxă.

 



Cu mult drag...

2 comentarii:

  1. Foarte frumos colţişorul tău, şi lumânarea e deosebită!
    Să ai o lună tihnită, cu pace şi dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  2. este minunat decorul si am s aincerc si eu Sa aprind mai multe lumanari...recunosc ca de Craciun aprind foarte multe...Le pun peste tot in casa..Pe jos pe mobila..Mari mici...si in 2 zile le consum...AM s aincerc sa fac asta si fara ocazie...O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...