miercuri, 22 octombrie 2014

Căminul tău un colţ de rai

Irina ne invită la această provocare minunată.
Săptămâna 2



În cea dea doua săptămână m-am străduit să fiu calmă şi relaxată, un pic am reuşit....câteodată nu, dar M-AM STRĂDUIT.
 Am ascultat mult, radio Trinitas...îmi place mult Bucuria poveştilor.De pe internet foarte puţin am ascultat muzică.
Îmi place în mod deosebit, această melodie.


Ascult ori de câte ori am nevoie acatiste, paraclisul Maicii Domnului şi pricesne. CD-urile de la Familia Ortodoxa sunt pline de înţelepciune şi vorbe cu duh, să zic aşa.

Cât despre autocontrol...mereu îmi vin în minte cuvintele, vrednicului de pomenire Pr. Cleopa...Răbdare, răbdare, răbdare şi iar răbdare de la capăt.
Dacă reuşim sau nu, numai Dumnezeu ştie, important este să ne străduim să ducem acest război în sufletul nostru...cu păcatul...cât mai strâns, să nu cedăm.

Vă doresc multă răbdare şi sporire în viaţa duhovnicească.


Cu mult drag,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...