luni, 11 august 2014

Un început de ie

Am început, dar nu ştiu când o s-o termin, este foarte mult de lucru la ea. O să revin în alte postări cu detalii despre model şi mai ales semnificaţii.


Vă invit la un cuchis....aşa le spun fetele mele acestor prăjiturele cu agrişe...reţeta de pe Caietul cu reţete ....sunt minunate, mai ales la cafea.


Cu atâtea călduri ne mai răcorim puţin, cu îngheţată din afine, super delicioasă şi naturală...rar le mai cumpăr îngheţată de la magazin, de când am descoperit reţetele de pe blogul Ama în bucătărie.

O invitaţie la lectură...Am văzut raiul, de Ada Mihaela Calciu. Uşor de citit, dar greu de digerat... Cartea este o invitaţie la meditaţie, este o lecţie de viaţă care ne învaţă cum să o luăm de la capăt, chiar şi din faţa morţii.


Mult mi-a plăcut...

"Dintotdeauna crezusem că eram o persoană credincioasă şi mai mult decât credincioasă...., credeam că am o relaţie normală cu Dumnezeu. Când, de fapt, acestă "normalitate" a credinţei mele era o amestecătură de credinţă superficială, ezoterism şi superstiţie, cum cred că se întâmplă şi în prezent multor oameni, cu precădere femeilor. De fapt, astăzi îmi dau seama că avem o credinţă căldicică, o credinţă care nu mă putea duce a mântuire."

Vă las mai mult să descoperiţi voi....


O săptămână binecuvântată vă doresc!

                                                                                   Cu mult drag....

4 comentarii:

  1. interesant model pentru iie!
    nu am citit cartea - cred că este interesantă - mulţumesc pentru propunere!
    cu drag, îţi doresc o săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa revin cu detalii despre model cand o sa mai cos un pic la ea.
    Multumesc, la fel si tie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Inghetata m-a cucerit de departe si recunosc ca ma pun sa caut cartea online sa o comand...
    Iti doresc spor la cusut....modelul este extrem de frumos.
    Calde imbratisari draga Ramona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup draga mea, nu ne-am mai scris demult....amandoua suntem destul de ocupate. Mult spor in tot ce vrei sa realizezi. Iar Inghetata este ffff gustoasa.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...