miercuri, 16 iulie 2014

Sacou brodat



După o luptă grea cu toate reclamele ce îmi apar pe Crome....înebunesc efectiv. Nu mai pot utiliza Cromul....o să văd cum rezolv, altfel refuz să mai intru pentru că este un factor mare de stres.


Am brodat un sacou negru cu floricele. Tare îmi place cum a ieşit. 


Aseară am scos o fustă prea simplă, neagră.....am s-o rezolv şi pe ea.


Totul este brodat din ac, fără model; pentru prima dată îmi place.....mai vedem ce o să mai iasă pe viitor.

Referitor la Crome poate îmi daţi un sfat....este mai mult decât poţi accepta....sunt mai groznice decât reclamele de la TV.


Cu mult drag.....

2 comentarii:

  1. E foarte foarte frumos!

    Apropo de reclame, mozilla are un add-on care se numeste ad-blocker care iti blocheaza reclamele de pe pagina. Poate il are si Crome :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ligia, sa stii ca asta am gasit pana la urma si functioneaza. Multumesc, o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...