luni, 30 iunie 2014

Revista "Lucru de mana"

Bună  tuturor....era şi timpul să vin să şterg praful pe aici....
Am avut o perioadă foarte ocupată, iar de lucrat aşa câte ceva....Nici pe bloguri nu am mai intrat, sper să recuperez.
Mulţumesc celor care ne-au ajutat cu voturile, am reuşit, au fost alese. O adevărată aventură, şi pentru noi şi pentru ele.

Vin acum cu o rugăminte, am câteva reviste Lucru de mână, dar îmi lipsesc numerele 29, 30, 31,....Le am dubluri pe 24 si 28....are cineva nevoie? Facem schimb sau le cumpăr.

 


Sper să revin curând cu ce am lucrat. O vară minunată vă doresc.



Cu drag,                                     




4 comentarii:

  1. mă bucur, din inimă, că ai revenit!
    din păcate, nu am revistele !
    cu drag, weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag, draga prietena. Sper sa mai am timp sa mai intru si pe aici.

      Ștergere
  2. Am intrat aproape zilnic sa vad ce mai faceti. Mă bucur că sunteți bine.
    O vară minunata!
    Manuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, timpul meu nu mai este al meu, decat pe bucatele si pasiunea mea ramane pe ultimul loc. Suntem bine, slava domnului. Te imbratisez cu drag.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...