duminică, 16 martie 2014

Film - Little women

Un film de familie.



4 comentarii:

  1. E unul din filmele mele preferate. Si cartile sunt pe masura. Un exemplu frumos pentru familiile cu fete :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi avem trei fete mici....Trebuie sa citesc cartea. Pupici

      Ștergere
  2. Bună Ramona,
    Nu ai mai spus nimic la schimbul de mărțișoare cine anume se înscrie .....
    Schimbul s-a terminat, dar te invit la schimbul de felicitări și decorațiuni de Paște dacă vei putea.
    http://www.clubulmagic.ro/2014/03/schimb-de-felicitari-si-decoratiuni-de.html

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi cer mii de scuze, am avut o perioada aglomerata si mai mult, imi aduceam aminte ca m-as fi inscris la un schimb, dar am uitat complet. O sa ma starduiesc sa fiu mai ordonata cu mintea. Te pup.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...