duminică, 9 februarie 2014

Proiect neterminat

Am început acest goblen demult, să fie vreo 4 ani, aproape. Din cauza fetelor nu puteam să mai continui, aşa că a stat pe lista de aşteptare.
Acum i-a venit rândul...gata m-am apucat de el şi sper să ma ajute Sf. Neculai să îl şi termin. Căci este icoana sfântului.


E greu să coşi goblen cu copii mici; trebuie să coşi constant să nu uiţi semnele, ochii să fie obişnuiţi....dacă coşi o dată la săptămână sau şi mai rar, mai bine îl laşi şi te apuci într-o perioadă când ai mai mult timp.

Voi aveţi goblene începute?



Cu mult drag....

14 comentarii:

  1. Oho, eu am o multime incepute si abandonate. Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, vezi poate reusesti sa le ei pe rand la rezolvat. Spor in tot ceea ce faci?

      Ștergere
  2. bună seara!
    sigur va fi foarte frumoasă icoana-goblen! Doamne ajută!
    de obicei termin ceea ce încep! dar nu am mai lucrat în ultima perioadă fiind prea aglomerată cu alte activităţi! sper ca anul acesta să îmi fac stocuri suficiente pentru iarna viitoare - ca să am ce lucra!
    îţi doresc o seară cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti un exemplu pozitiv, eu incep si daca nu ma prinde il continui alta data. Iti multumesc prietena draga.

      Ștergere
  3. Eu am cateva :) ma si tem sa le numar :) dar sigur le vine si lor randul ...sper ca in curand :))
    Mult spor draguto :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup...am o vorba, toate la randul lor....

      Ștergere
  4. Este un proiect greu si iti doresc rabdare si ochi buni pentru el.Abia astept sa il vad terminat.Sa ne ti la curent cu progresul ok?
    Mult spor!

    RăspundețiȘtergere
  5. O sol é para as flores o que os sorrisos são para a humanidade.(Joseph Addison)
    Obrigada querida, pela visita carinhosa!
    Um doce abraço, Marie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ghiocelul

    Din clăbucii de zăpadă,
    Un ghiocel bucuros
    Scoţând capul spre lumină,
    Se laudă copilăros:

    - Uite aşa, cât sunt de mic,
    Într-un picior mă ridic,
    Mă lupt cu zăpada rece,
    Nici o floare nu mă întrece,

    Sunt un mărţişor râvnit,
    Primăverii,
    Poarta florilor deschid.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani de ziua femeii.Sa fi iubita si sa zambesti.



    "Rondel de 8 Martie

    Femeia e ceva miraculos,
    Ce ne transmite-o dulce frenezie;
    De-aceea-i adresez un gand frumos
    Si ii dedic modesta-mi poezie.

    In fata ei eu ma inchin pios
    Cat vremea nu e inca prea tarzie;
    Femeia e ceva miraculos,
    Ce ne transmite-o dulce frenezie.

    Cuvintele imi par ca-s de prisos
    Si-as vrea sa am mai multa fantezie,
    S-o venerez si sa-i aduc prinos;
    E si balsam, e si anestezie...

    Femeia e ceva miraculos "

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu inceput unul demultisor dar am si uitat la culori am ramas :) si nustiu cind io veni rindul ca mai am si alte proiecte in lucru mai importante oricum nu ma apuc de cusut icoane ca altfel ma simt vinovata daca nu-l termin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vinovatia o simt si eu....sper sa-l termin curand. Spor la lucru.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...