miercuri, 1 ianuarie 2014

Cu speranta si nadejde spre 2014

Pentru anul acesta nu pot spune ca mi-am facut mari planuri. Vreau sa iau totul din aproape in aproape...
In fiecare luna o sa ma straduiesc sa fac ceva ce o sa-mi doresc sau ne dorim.
Dar totusi imi propun niste obiective:
  1. Sa ma rog mai mult pentru a primi rabdare, mai multa. Am nevoie atat pentru mine, dar mai ales pentru cei din jur.
  2. Sa nu mai vorbesc la telefon decat strictul necesar.
  3. Sa ma joc mai mult cu fetitele.
  4. Sa pun in aplicare calendarul facut cadou deLuxul Simplitatii...deja am inceput din noiembrie cate ceva...de exemplu chiuveta...hi, hi, hi.
  5. Sa iesim mult mai des in natura, de care, Slava Domnului, nu ducem lipsa.
....poate o sa mai improspatez lista din cand in cand....acum asta imi trece prin cap....
Stiu nu sunt planuri marete, in schimb sunt lucruri banale si simple pe care se vor construi planurile marete de ultim moment....Sper.
Foarte usor mi-ar fi sa zic ca as vrea sa vizitez Venetia sau Paris....sa merg in Delta la vara....dar pana atunci...eheee, multa apa va mai curge pe Tarnava....

Voi ce planuri simple aveti pentru 2014?




12 comentarii:


  1. Amei chegar até aqui e conhecer o seu lindo blog, achei maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    RăspundețiȘtergere
  2. De "rabdare" am si eu mare nevoie. Parca nu mai sint cea care eram acum 5 ani, cind aveam timp pentru toate si nu stiam ce inseamna sa fii irascibila. Sper sa devin mai rabdatoare si sa mai inchid ochii din cind in cind daca nu-mi convine ceva...
    Si eu imi doresc sa iesim cit mai mult in natura. Nu neaparat la munte sau la mare, dar macar o plimbare seara dupa o zi extenunata ar fi o binecunvintare pentru mintea si ochii mei obositi de atita calculator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amedeya noi iesim aproape de noi in natura, paduri pe langa ape....e simplu atata timp cat iti doresti sa te relaxezi. Iti doresc sa ajungi sa obtii virtutea rabdarii...te pup.

      Ștergere
  3. Eu îmi doresc să devin optimistă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gandeste ca dupa ploaie iese soare, dupa plans radem....si dupa o cearta sau o perioada mai grea vine si linistea...asta daca ne-o dorim....iti doresc sa obtii optimismul....si sa fii vesele mereu...te pup.

      Ștergere
    2. :) Dacă optimismul se învață, o să-l obțin...cândva.

      Ștergere
    3. Cu siguranta o sa-l obtii. Te pup.

      Ștergere
  4. Sper s aindeplinesti planurile si sa faci lucrurile pe care ti le-ai propus.O szi frumoasa draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta....o sa vedem la finele anului.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...