sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Cu forţă în luna ianuarie...

Pot spune că aşa da început de an...în mare forţă....
Lucrăm de zor la mărţişoare....şi, mulţumim lui Dumnezeu, chiar avem spor. Trebuie să terminăm sau să fim pe final, pentru că ieri am aflat ca pe 23 ianuarie am inspecţie la lucru, aşa că am muuuulte de făcut.


Mărţişoarele sunt din fimo şi montate de noi (eu şi soţul, ajutorul meu de nădejde când vine vorba de nebuniile mele) ce-i drept e o nebunie care a început dintr-o joacă acum 3 ani şi care a ajuns o sursă de venit în luna februarie....
Modelele sunt inspiraţie de pe net,de la prietene şi improvizaţii de-ale mele. Caut să fac chestii simple care nu iau mult timp.
Nu sunt gata le mai trebuie şi folia ....o să vă arăt varianta finală altă dată....

Grea iarnă mai avem cu un soare aşa călduros....mă întreb cum o fi la vară.
Anisia, cea mare, mereu întreabă  - A venit iarna?-
Eu îi zic - Vine mami, vine.....-

Oricum, abia aştept vacanţa din  februarie să mă relaxez într-un loc drag mie....dar până atunci am un ianuarie PLIN.

Măcar voi vă relaxaţi?


Cu mult drag....

10 comentarii:

  1. Dar ce harnicuti sinteti voi! Ati luat-o din timp! Abia-i ianuarie!
    Imi plac trandafiraii portocalii si cele albastru cu alb! Doamne ajuta sa terminati repede si sa se vinda cit mai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, sa dea Domnul sa nu ramanem cu nici unul....Te pup.

      Ștergere
  2. waaw...ce frumoase si ce multe suunt.Trebuie sa ma apuc si eu dar nu am inca starea necesara.Le admir pe ale voastre si va felicit.Mult spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draguta, numai daca te apuci in joaca o sa-ti dai drumul....ai sa vezi.Spor sa ai.

      Ștergere
  3. ce frumoase sunt...eu nu am pus mana pe fimo pana acum...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru toate exista un inceput....curaj....

      Ștergere
  4. Simpatice! :) Felicitari!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. "Aqueles que passam por nós, não vão sós,
    não nos deixam sós.
    Deixam um pouco de si, levam um pouco de nós." (Antoine de Saint-Exupéry)
    Uma linda e abençoada semana.
    Beijos Marie.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...