joi, 30 ianuarie 2014

Colţul jucăriilor

Cum Irina ne-a invitat la SIMPLITATE, o să vă mărturisesc cum am simplificat noi colţul fetelor. 
Toate jucăriile erau în balcon aruncate în cutii, aşa că soţul a desenat acest dulap

Pe raftul de sus stau cuminţele cărţile pe care le citim împreună, apoi jocurile la care nu au voie singure....după care tot ce poftesc ele....la dispoziţia lor.

Tot sus avem un coşuleţ în care avem lipici, foarfeci, hârtie colorată...chestii.

Acum e cam gol pentru că am luat o partea şi aducem alte cutii din magazie.

ROTAŢIE - acesta este cuvântul cheie când vine vorba de jucării.

Şi cam atât...oricum, dulapul l-am gândit ca mai târziu să-l folosească cu cărţi şi obiectele lor personale...de domnişoare.

Cu mult drag.....

11 comentarii:

  1. Ce frumos si practic este raftul.Folositi rotatia ca sa nu se plictiseasca de jucarii nu?ce idei frumoase

    RăspundețiȘtergere
  2. Da draguta, cred ca fiecare parinte descopera asta, atunci cand ii cresc copiii....asa am descoperit si noi...meseria de parinte se invata in fiecare zi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place amenajarea coltisorului vostru jucaus!
    Ramona, te vizitez pentru prima data, asa ca vreau sa te intreb: ce varsta au fetele tale?
    Irina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita si e mai astept.
      2 gemene de 3 ani si 8 luni si o fetita de 2 ani si 3 luni.

      Ștergere
    2. Sa fie sanatoase fetele si la fel si voi!
      Irina

      Ștergere
  4. Mulţumim...şi multumesc de vizită.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...