joi, 12 decembrie 2013

Coroniţă de Crăciun

Coroniţa noastră de Crăciun este foarte simplă...poate prea simplă pentru unii...
Dar eu nu am mai găsit nimic potrivit ce să mai pun în ea.
Am pus-o pe uşa cămarei, este chiar la intrare în casă...şi emană multă căldură....hi,hi,hi.

Kabea sper să ne primească cu ea la clacă...



Cred că aş fi pus în ea doar fructe uscate...dar nu am mai avut timp si pentru aşa ceva....aşa că va rămâne simplă...


Mi-aş fi dorit să particip şi cu tradiţionalele Scutecele...acele turte cu nuca sau jolfă ce se mănâncă doar în ajunul Crăciunului.....dar este prea devreme să le fac....
Spor la lucru să aveţi!

4 comentarii:

  1. Ce figura esti!Cum sa nu te primesc?! Evident ca o fac cu drag :* !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna idee cu fructele uscate. La anul neaparat sa pui!!! Unde mai zici ca ai si timp sa le usuci! Felii de portocale si de mar deshidratate, date cu lac de unghii (transparent), merisoare uscate, etc. Mie imi place si asa simpla, iar funda e tare frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In mod sigur o sa ma apuc din timp...numai sanatate sa avem....

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...