duminică, 1 decembrie 2013

Coroniţă de Advent

Peste tot au apărut coroniţele de advent....toată lumea se împodobeşte.
Este primul ornament pe care îl fac sau îl pun în casă anul acesta
Am reuşit să fac pentru prima dată această coroniţă...şi chiar îmi place cum stă pe masa din bucătărie.
Toţi au participat la facerea ei, sora a cumpărat lumânările, soţul a aduus bradul, iar eu am montat.
AAAA să nu uit de fete, ele cu desfăcutul....


Îmi place ideea, mă face să mă gândesc mereu că mai este un pic până la Sărbătoarea Bucuriei...până la Naşterea Mântuitorului.


De luni, sper, să mă ajute Bunul Dumnezeu să încep să pun în aplicare lista cu ce am de ăcut până la Crăciun.
Sunt multe, dar am şi multe....ajutoare, sau încurcă lume....


Vă doresc tuturor un decembrie luminat.

4 comentarii:

  1. Ce frumoasa a iesit..Felicitari ..ati fost o echipa adevarata..Sper sa reusesti sa faci ce ti-ai propus draga Ramona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draguta....chiar azi ma gandeam ce bine ma simt sa tai de pe lista....

      Ștergere
  2. Super frumos a iesit ornamentul! Imi place coltisorul tau.
    O duminica frumoasa Ramonica draga!!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc si bine ai venit in lumea mea....te pup.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...