duminică, 15 decembrie 2013

Carneţelul mulţumirii


Nu am crezut că voi termina acest carneţel pe care Dulce casa l-a postat pe blogul ei, dar uite că Doamne Doamne m-a ajuta şi l-am adus la o formă cât de cât finală.
L-am decorat cum am crezut mai bine....eu sunt o patrioată, dar cuvintele în română erau prea lungi....


Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru TOT....şi pentru necazuri dar şi pentru bucurii....


Dar mai ales pentru faptul că, seara cu picioarele îngheţate de la ultimile treburi prin casă...sau de stat la calculator....intru în pat şi mă încălzesc cu căldura soţului meu...
mi se pare că am parte de cea mai mare binecuvântare...


Carneţelul în interior nu este gata....


Şi nu cred că va fi vreodată....


Mereu o să vreau să adaug câte ceva...
Mulţumesc Irina ....nu cred că aş fi făcut vreodată aşa ceva...

Cu mult drag....

14 comentarii:

  1. Buna,
    Vino si ia imagini miscatoare gif de Craciun foarte frumoase pentru blog.
    Magia sarbatorilor te va cuprinde chiar de astazi.
    Coltisor de Rai
    Animated Gif Free
    Valy

    RăspundețiȘtergere
  2. vai, ce frumos e!iti doresc sa-l umpli cat mai curand, ca sa mai faci unul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei uite ca la altul nu m-am gandit....te pup.

      Ștergere
  3. Waw.Cat de frumoasa este ideea si cat de bine ai pus-o in practica.te imbratisez draga mea1

    RăspundețiȘtergere
  4. Craciun fericit alaturi de toti cei dragiTe pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Carnetelul multumirii este super!
    Sarbatoare minunata cu pace si bucurie si peste casa ta!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nasterea Domnului cu pace si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarbatori fericite impreuna cu cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Craciun Binecuvantat si Sarbatori cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...