duminică, 27 octombrie 2013

Puţină toamnă

O toamnă tare frumoasă şi colorată. O adevărată inspiraţie pentru creaţie...Pe mine m-a cam lăsat şi inspiraţia şi timpul în ultima vreme... Dar pentru şcoală trebuie să-mi fac timp musai.
......
Azi e frig şi nori şi vânt, 
Frunzele cad la pământ,
Florile stau supărate,
Vestejesc de brumă toate.
                                            (Zile de toamna, G. Coşbuc)



Ideea de la Leviana ... super modificată.

Auzit-au,  pare-mi-se,
Cum că se ivise
Undeva, într-un copac,
 Chiar pe margine de lac,
Că o frunză-n gălbenită
Era tare necăjită.
                                         (Vine toamna, Ivo Muncian)



Cade frunza de salcâm
Îmbrăcând cărarea,
Berzele s-au dus acum,
Cenuşie-i zarea.

În crâng fluturi nu mai sunt!
Păsări nu mai cântă!
Plutesc neguri pe pământ...
Vântul tot frământă.

Pic cu pic, pe geamuri lin
Ploaia se prelinge.
Nu e soare, nici senin,
Cerul parcă plânge.
                                           (Toamna, Nedelea Bârlad)


O toamnă minunată şi înmiresmată vă doresc!

4 comentarii:

  1. O coronita frumoasa!Simpla dar calda!Felicitari!Imi plac poeziile!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.....si mie imi place poezia foarte mult.....

    RăspundețiȘtergere
  3. o toamna minunata si tie draga mea.imi place coronita maxim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea....tie o toamna linistita...ai nevoie.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...