joi, 29 noiembrie 2012

Cerul perfect III - perniţe pentru ace

Cu aceste perniţe pentru ace închei seria Cerul perfect. A fost o plăcere să văd numai albastru....m-am înseninat.
Cred că nu mai are sens să vă zic că am folosit modele de cusături tradiţionale româneşti, nu?



Va urma o altă serie, nu m-am hotărât asupra culorii, dar înclin către maro...până la o altă variantă. Oricum am de strâns cutii până atunci...trebuie să cumpăr năut, alune, ciuperci....

     

La următoarea serie voi schimba bineînţeles şi decorul.


Sper că v-am înseninat un pic şi pe voi......pe curând.

           

4 comentarii:

  1. Cat sunt de dragute!!!
    Imi plac enorm. Noi nu am mai luat conserve din acestea dar am eu niste suporturi ochite. Sper sa nu faca iar pasi... ca data trecuta imi pusesem vitorioasa unul langa monitor si ... ia-l de unde nu-i. Mi l-a aruncat Rha.. Nu mi-a lasat nici bunatate de capac:)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai de ce nu cumperi conserve din'astea? Nu sunt bune? Adevarul ca si eu trebuie sa dau anunt in toata casa ....nu aruncati asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ramona sunt minunate pernutele tale...ne-ai inseninat si pe noi cu ele sa sti...te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ramona, ce frumuseti ai realizat.Imi place foarte mult culoarea albastru.Ti-au iesit deosebit de frumoase pernutele!!!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...