sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Cerul perfect II - borcănaşe reciclate

Revin cu continuarea seriei Cerul perfect, de data asta cu două borcănaşe pentru lumânări, (aşa le vad eu)...sunt simple nu au nevoie de explicatii....mie îmi plac tare mult.

Vreau să particip cu ele la concursul propus de dragele noastre fete, năstruşnice de pe Provocări verzi. Vreau să le mulţumesc pentru ce fac pentru noi...ne ţin unite şi mai ales reciclăm, ceea ce este foarte important.

La prima poză am greşit când am semnat-o...numele este pus unde nu trebuie....dar deh, în lipsă de timp nu am revenit să o coretez.



O să mai urmeze încă patru cutii, tot din seria asta, săptămâna viitoare, dacă m-o  ajuta Doamne, Doamne.



Din păcate cerul de azi, de la şedinţa foto nu a fost atât de perfect.....sau din fericire...cu seceta din vară.


3 comentarii:

  1. Cat de frumos asrata si sa stii cerul din fotografii este chiar perfect! Asa cum trebuia sa fie:).
    Imi plac mult si cum au iesit si idee:)! Tot.
    Iti multumim si noi ca ni te-ai alaturat si Pentru gandurile atat de frumoase
    Iti dorim bafta
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Au iesit frumoase tare Bafta multa iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Super super faine. Am colectionat si eu cateva sticle care mi-au placut in mod deosebit.Anume pentru a orna cu ele casa in sarbatori.:)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...