miercuri, 8 august 2012

Broderie ajurata - tutorial

Pentru pasionaţii de broderie, sau pasionatele, am pregătit acest tutorial, sper să vă fie de folos.

Pentru început scoateţi două sau trei fire de aţă din material, dar să începeţi din mijloc, nu cum am facut eu, din margine pt că la un moment dat se va destrăma dacă nu lucrezi cu atenţie. Apoi poti să faci ajurare simplă, adică numai jos, sau dublă cum veţi vedea mai jos..cea dublă mi se pare mai de efect.
Nu o să explic unde am băgat acul şi pe unde l-am scos...este vizibil din poze....
...deci ajurarea simplă...
o să vedeţi zilele următoare voi posta un proiect terminat în care am folosit ajurare simplă.






....aşa arată la final ajurarea simplă

...acum urmează ajurarea dublă, adică şi pe cealaltă latură....eu am făcut jumătate ajurare dublă, iar pe cealaltă jumătate, ajurare în zig-zag.

Am început cu ajurare în zig-zag



.....şi am terminat cu ajurare dublă


...sper să vă fie de folos.








Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...