luni, 14 mai 2012

Tort din pampersi


Un cadou ideal pentru un bebelus. Mi-a ajuns un bax de 94 de pampersi, pe care i-am facut sul.



Am facut 3 "blaturi"



 Am prins panglicile cu capsatorul, sunt doua de nuante diferite.



Am atasat funditele, in mijloc am cusut margele de nisip in forma de inima.

Apoi am pus ce obiecte am vrut sa-i mai ducem. Un portofel sau mini traistuta, nu stiu cum sa-i zic.

Pentru masina parintilor.

Si in special o Sf. icoana cu Sf. Iustina si Sf. Ciprian. Pe bebelus il cheama Iustin (si e tare dragalas)



2 comentarii:

  1. Ce idee faina! Dar cred ca ai muncit destul sa o pui in practica... ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este de munca dar cu drag o faci pt un ingeras....iar rezultatul este f placut.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...