luni, 14 mai 2012

Ouă roşii - verzi -


Fetele de pe Provocari verzi ne tot pun la treaba....provocarea am primit-o cu placere pentru ca oricum asa am vrut sa fac ouale anul acesta. Le-am vopsit cu foi de ceapa rosie, au iesit un pic spre maro pentru ca au avut coaja crem. Am sa mai incerc pana la Sf Inaltare si oua cu coaja alba sa vad cum au sa iasa.

Poftiti la cozonac, pasca si oua rosii. Cozonacul si pasca nu eu le-am facut...sa nu ma scoateti o buna gospodina, ca nu sunt. 




.....si cadouri de iepuras....










2 comentarii:

  1. :D! Minunate:D !! Era sa nu te mai gasim ca pe blog era linkul vechi:D!
    Bafta multa draga noastra la provocare:D

    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. te-am gasit...bucuroasa de revedere...hi hi hi...asa cum ti-am spus, imi place culoarea. Iti urez mult succes in seara asta la extragere.
    Hristos s-a Inaltat!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...