luni, 14 mai 2012

Învaţă-mă Doamne



Mi-a atins sufletul aceasta poezie. 
Învaţă-mă Doamne
Învaţă-mă Doamne să semăn iubirea,
Să-mi îmbrac faptele cu roua de pe flori,
Chemare la Tine să-mi fie menirea,
Mântuirea-mi fie a vieţii mele zori.
Învaţă-mă Doamne să ocolesc păcatul,
Presară-mi în suflet puterea de-a ierta.
Te rog Doamne luminează-mi cugetatul
Cu umilinţă crucea să învăţ purta.
Învaţă-mă Doamne ce averi să adun
La judecata Ta să-mi fie de folos,
Fiinţa mea cu cine-n taină s-o cunun
Să pot sluji întotdeauna Lui Hristos.
Învaţă-mă Doamne voia ta să împlinesc
Sălăşluind în post cu rugăciune.
Pe toată lumea şi duşmanii să-i iubesc
Chiar dacă ei mă vor urâ pe mine.
Învaţă-mă Doamne să-mi merit destinul,
Să recunosc păcatul ce l-am făptuit,
Dumnezeule bun uşurează-mi chinul,
Ţie Doamne Sfinte mult am mai greşit.
Învaţă-mă Doamne să stau la dreapta Ta
Chezaş lucrării tale Sfântă şi Divină.
Treimea să o laud şi s-o pot cânta,
Să veşnicesc cu sfinţii pururi în lumină,
C. I. Sărata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...